Tänkt på...

^*^

• mackor är sååå himla gott!!!

• jag ÄLSKAR mina katter!! Love <3

• min BFF har lämnat mig typ :( :( saknar henne såå mycket! :) hon va min ända riktiga vän ;( nu håller hon hela tin på med en annan :(

• puffyflinga är världens bästa BFF 4-Ever

• jag har en annan också men hon har slutat. :( love you Pandy88

• är tillsammans med Snafi! :) I love Her

• har haft ungefär fyra olika Uggs, dom skönaste var dom me tre knappar... hehe

Orkar nt säga mer nu... Hejdå! :)
(eller de är bara Ninen som läser men haha vet inte ens om du läser den? ^^)


Kommentarer
Postat av: Ninen!

Klart jag läser din blogg >.<

2012-01-11 @ 19:28:25
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0