O.o

Hej! Ibland slänger min BFF (maya) in ettt inläggsom ni kasnke vet, men det är typ två gånger i veckan men ändå kommer de aldig inlägg typ... Hahah

Ni vet den rosa bollynm maya skicka fortsättningen till mig Och hät kommer den!!!


Då kände jag en hand på min axel det var Katarina, hon som jobbade där och sa att Kramiz var sjuk och att dom inte hade råd att rädda henne.  Jag sa att någonting borde man väl kunna göra för att rädda Kramiz men Katarina sa bara: tyvärr nej… Jag sprang gråtande till parken och satte mig på en bänk. Någon ropade HEJ NORA det var Tuva. Hon såg att jag var ledsen och undrade vad som hänt. Jag sa att det var Kramiz och att hon kanske skulle dö. Tuvas föräldrar var ganska rika och hon sa att om det var okej så skulle jag kunna köpa den och göra så Kramiz mår bra. Jag tänkte först nej Kramiz är min bara min fast när jag kom på att Kramiz kanske skulle dö så sa jag ja ändå! Vi sprang hem till tuva och hon frågade : Snälla snälla kan jag få en bolly? Och vad sa hons föräldrar jo dom sa ja! Tuva var glad men jag kände mig dålig på något vis…  Nu skulle Kramiz gilla Tuva mer än jag …

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!!
så gulli du är maya :))










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0