Hej :D

Tack Nineen! Träffar dig nästan aldrig! måste ses oftare eller huur! älskar ddig så hiiml mke baby! :D

Jaja


image description

JAG OCH MIN BFF! ILY PUFFYFLINGA!!! :) Love you so f****** mutch! :) :)


Jag gjorde en saga på min förra blogg som ja gjorde när jag var besatt av Bollysar! den är så himla gullig!
och NI kan få läsa lite av den



DEN ROSA BOLLYN !!!

 

Det här är historien om när jag var liten och ville ha en bolly helst av allt i hela världen:

 

Jag bodde nära djuraffären och gick dit varje dag. Fast en dag som jag trodde  var en vanlig dag men där hade jag väldigt fel! Det var en varm och solig sommardag när jag gick till affären och skulle hälsa på alla bollysar, fast jag hade en enda favorit det var Kramiz, den rosa bollyn. Det var henne jag ville ha helst i hela världen, fast mamma sa att vi inte hade råd och att jag fick vänta tills min födelsedag…         Men som sagt det här skulle inte bli en vanlig dag. När jag skulle fråga tanten i kassan så var hon borta! Då tänkte jag på att alla djuren såg så hungriga ut så jag kunde inte låta bli att gå in i buren och klappa bollysarna och det va då jag såg då Kramiz låg på golvet helt orörlig.  Ånej tänkte jag och satte mig ner då kom det, tårarna kom och fortsatte bara jag kunde inte fatta det Kramiz var död!!! Den blåa bollyn Jenkiiz kom fram och la sig i mitt knä. Den kände nog att något var fel jo det kände jag också. Jag log lite men när jag tittade på Kramiz så kom tårarna igen, vad hade igenkligen hänt?

Haha, jag vad hade hänt? :D

I know... det är mke felstavat... ^^


PUSS
image description (fick bilden från anzys blogg...  orkade nt göra så himla nogrant osm´ni ser ^^)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig ocå sjukt mkt gmn! ♥

2012-01-14 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0