Har tänkt på några saker...

Har funderat... Ja håller ni med mig? :)


• Homer Simpson borde va snällare mot Marge! Faktiskt... Samma sak med Family Guy

• söker ni på youtube "JAG HATAR FULA MÄNNISKOR!" så kommer världens konstigaste människa upp... -.- seriöst hon har inget liv! Sen har hon massor av konstiga klipp :P men asså seriöst jag är ett hat-fan av henne, vad är du? :)

• snafi är jättesnäll! :) :D och gullig! Mihi^^ ILY Snafi


• en sak... Panfu... Så himla underbart om man tänker efter! Alla är kompisar med alla och man är aldrig ensam. Mina panfuvänner är dom bästa som finns! Det är klart att vi bråkar ibland men ni är mitt hjärtas svaga punkt! Skulle inte ni va kvar, då skulle det inte vara värt att leva. Alla mina barn, vänner o min kille, ingen är som er på riktigt. Er kan man berätta sina hemligheter om ni kan ju inte komma i berätta dom för mina kompisar IRL (haha, eller?).


• spelar wf med Kevin just nu.. Men.. Min mammas kompis barn fick 4632 på ett ord!!! Asså seriöst.. -.- de är helt sjuukt! :D

Jaja orkar inte skriva mer hejdå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0