HÄLSNINGAR TILL MINA FIINA KOMPISAR!!


TILL NINEN!

Hej! :D Ninen, kan du ändra designen så man ser mina rubriker? Vill ha kvar headern men så man ser rubrikerna :D hehe....



TILL DEN SOM SKRIVÉR ¨LETTERS TO BIEBER¨

NI måste läsa den undefrbara bloggen! älskar henne! hon är så  hinmla underbar på att skriva!

www.letterstobieber.blogg.se



TILL SNAFI!


Snafi, jag älskar diig du är det underbaraste som kommit i min väg, eller vad man ska säga! :D



TILL PANFU


JAG ÄR INTE GP LÄNGREEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU FÅR JA BÖRJA PÅ KUNGEN ISTÄLLET! :(





LÄS LETTERS TO BIEBER SÅ FORT NI SER DET HÄR!

Ps. nu har hon som skriver den kommit ganske långt... men Whatever :P

Kommentarer
Postat av: Ninen!

Aa det kan jag XD Men minns ej din email... dumma mig..

2012-01-12 @ 18:33:55
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0