Jag skiter i era åsikter. Det ska ni veta.

Jag skiter i era åsikter. Det ska ni veta.



ni ska veta att jag skiter i om ni gillar snafi eller ej, det gör jag och bara för att jag är tillsammans med han så behöver ni ju inte hacka på mig. Det är också väldigt överdrivet att sluta panfu därför, mackan... Snafi blir ledsen och du bryr dig inte... -.- Han har ju inte ens gjort något! Jag fattar inte vad alla har fått det ifrån. Och Jojjan snafi har inte hackat dig han försökte hjälpa dig men du bryr dig inte heller


Snafi JAG älskar dig och det är huvudsaken! :) <333


Det här är för att du är den jag älskar


Kommentarer
Postat av: Ninen!

Naaw ^^ ♥

2011-12-17 @ 12:51:03
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0